هر آنچه باید در رابطه با خواص درمانی قهوه سبز بدانید

 

دانه های سر شار از آنتی اکسیدان سبب می شود که خواص درمانی بسیاری برای دمنوش لاغری سهله وجود داشته باشد،قهوه سبز با دانه های لوبیایی شکل سبز رنگ خود به افزایش سوخت و ساز بدن کمک کرده وسبب می شود از شر توده های چربی خلاص شوید ، با مصرف 3 بار در روز از قهوه سبز می توانید 5درصد از وزن اضافی بدن خود را از دست داده و از خواص قهوه سبز که بیشمار هستند بهره مند شوید، هم چنین باید توجه داشته باشید که تنها در صورتی که دارای افزایش وزن هستید مصرف قهوه سبز اصل می تواند برای کاهش وزن و تناسب اندام شما مفید باشد.

برای اطلاع از اینکه آیا شما دارای اضافه وزن هستید یا خیر باید عدد 100 را از عدد قد خود کم کرده و سپس نتیجه حاصل را با عدد 7 جمع بزنید ، عدد بدست آمده وزن طبیعی بدن شما را نشان می دهد، در صورتی که وزن شما در محدوده ی نرمال باشد و اضافه وزن نداشته باشید تنها با استفاده از ورزش و رعایت رژیم غذایی مناسب می توانید وزن خود را کاهش دهید ،در غیر این صورت اگر عدد به دست آمده کمتر از میزان وزن شما در حال حاضر بود ، شما دارای اضافه وزن هستید و می توانید از خواص قهوه سبز برای کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام بهره ببرید.

بسیاری از افراد دارای اضافه وزن سعی دارند که به روشی آسان و بدون رژیم و ورزش کاهش وزن داشته باشند ، این امر تقریبا ممکن نیست ، مصرف دمنوش قهوه سبز سهله همراه با بهره گیری از خواص قهوه سبز مانند اسید کلروژنیک سبب می شود که سوخت و ساز بدن شما افزایش یافته و چربی سوزی در بدن اتفاق بیفتد و این عامل در کنار فعالیت های ورزشی روش مناسبی برای رسیدن به وزن ایده آل مورد نظر خواهد بود.

اسید کلروژنیک که یک آنتی اکسیدان قوی می باشد که در قهوه معمولی تا حدود 70 درصد به دلیل عمل بو دادن و فر آوری از بین می رود و تنها راه بهره گرفتن از این آنتی کسیدان مفید استفاده از قهوه سبز و بهره گیری از خواص قهوه سبز و ترکیبات آن می باشد.

از خواص قهوه سبز رژیمی می توان به این نکته اشاره کرد که قهوه سبز چربی ها را به انرژی در بدن تبدیل کرده و میزان نیاز به غذا را کاهش می دهد، به همین دلیل استفاده از قهوه سبز برای کنترل اشتها ی زیاد راهکار مناسبی به نظر می رسد.

طبق تحقیقات انجام شده از خواص قهوه سبز کنترل اشتها می باشد که سبب می شود بدون رعایت رژیم غذایی خاص و هیچ عارضه ای در بدن ، فرد بتواند 5 درصد از وزن اضافی خود را با مصرف آن کاهش دهد.

در بافته های انواع مختلفی از قهوه که در سرتاسر جهان رشد میکند، آنتی اکسیدانها و ترکیبات متفاوتی وجود دارد، میزان آنتی اکسیدان ها ی مفید و اسید کلروژنیک در برخی از انواع قهوه کمتر و در برخی دیگر بیشتر می باشد ، این ترکیبات در قهوه سبز بیشتر از انواع دیگر قهوه وجود دارد و سبب می شود که خواص قهوه سبز نسب به دیگر قهوه ها بیشتر باشد.

از دیدگاه طب سنتی خواص دمنوش قهوه سبز بسیار می باشد به عنوان مثال مصرف قهوه سبز ادارا آور بوده و برای کلیه ها و مثانه مفید می باشد ، هم چنین مصرف قهوه سبز مانع از بالا رفتن بخارات معده می شود و در درمان بیشتر سر دردها مفید می باشد، هم چنین برای درمان همروئید و خواب آلودگی نیز ی توان از خواص قهوه سبز بهره مند شد.

 

قیمت قهوه سبز سهله , چای سهله , قیمت قهوه سهله , دمنوش قهوه سهله , قیمت قهوه سبز , قهوه سبز , خرید قهوه سبز اصل