سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قهوه سبز گانودرما

قهوه گانودرما نوعی قهوه و نوشیدنی گرم است که فوری آماده می شود. این نوع از قهوه از مواد دیگری هم ساخته می شود مثل قهوه سبز گانودرما که نوعی نوشیدنی گرم است مثل شکر، قهوه و گیاهان دارویی. قهوه سبز گانودرما دارای خواص درمانی هم می باشد. مصرف قهوه سبز گانودرما باعث می شود که فقط به مصرف این قهوه عادت کنید و دیگر میلی به نوشیدن دیگ قهوه ها پیدا نمی کنید.
مزایا و خواص قهوه سبز گانودرما:

تحقیقات زیادی در زمینه مزایای قهوه سبز گانودرما انجام شد اما متاسفانه هیچ کدام پشتوانه علمی معتبری نداشتند. در قهوه سبز گانودرما مقداری آنتی اکسیدان وجود دارد که این ماده باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود و بدن را نسبت به باکتری ها و میکروب ها مقاوم می سازد. کسانی که این قهوه را مصرف می کنند اعتقاد بر این دارند که این قهوه باعث کاهش فشار خون بالا، تقویت کبد، رفع مشکلات ریوی می شود و از سیستم ایمنی و گردش خون بدن نگهداری و حفاظت می کند.

 

قهوه سبز گانودرما

 

مصرف قهوه سبز گانودرما  جریان اکسیژن را در بدن افزایش می دهد و این عملکرد در بدن باعث می شود انرژی و توان بدن نیز تقویت شود که نتیجه آن باعث کاهش استرس در بدن می شود. مصرف قهوه سبز گانودرما باعث شادابی و رفع مشکلات روحی و افسردگی می شود و می توان گفت این قهوه آرامش بخش است و اختلالات و مشکلات کم خوابی را برطرف می کند.

ابتدا محصول را دریافت نمایید و سپس هزینه انرا درب منزل بپردازید.

برای خرید این محصول کافیست تا بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

همچنین برای خرید تلفنی می توانید با شماره 09101717765 تماس گرفته و به صورت تلفنی خرید خود را ثبت نمایید.

یک بسته قهوه لاغری گانودرما (سوپریم) با قیمت ویژه  169هزار تومان (این محصول در سایر فروشگاه های دیگر با قیمت 198 هزار تومان به فروش میرسد.)

دو بسته قهوه لاغری گانودرما (سوپریم) با قیمت تخفیفی 318 هزار تومان

سه بسته قهوه لاغری گانودرما (سوپریم) با قیمت تخفیف ویژه 445 هزار تومان

قهوه سبز گانودرما دارای خواص درمانی فراوانی نیز می باشد. این قهوه برای رفع عیوب پوستی مثل آکنه، جای زخم و خطوط روی پوست و همچنین در برطرف کردن آسیب های ناشی از نور خورشید هم مورد استفاده قرار می گیرد. خواص آرایشی هم دارد و برای رفع عیوب پوستی مانند:‌ آکنه، جای زخم و خطوط هم مورد استفاده است و در رفع آسیب‌های ناشی از نور خورشید هم کاربرد دارد. ضمن اینکه پوست را مرطوب و شاداب نشان می‌دهد. قهوه گانودرما به تقویت حافظه، کاهش تنش و تقویت تمرکز هم کمک می‌ کند و در درمان بیماری‌ های دژنراتیو یا تباه‌ کننده مانند: آلزایمر و زوال عقل کاربرد دارد.

 

منبع :

 

http://slimmingtea24.com/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%db%8c-%d8%b3%d8%a8%d8%b2-%d9%84%d8%a7%d8%ba%d8%b1%db%8c-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7/